Groenlof

Groenlof

donderdag 11 november 2010

Ma Che Siete Venuti A Fa'!

 


Zoals ik begrijp, betekent dit iets als 'hoe kom jij hier nou weer?' als zegt Babelfish dit: 'But That You have come To Fa'......het is slang denk ik....

In ieder geval, dit was mijn favoriete kroeg in Roma, een echt biercafe, met 13 taps en 3 pompen en alleen maar lekker speciaalbier!
Geen restaurantje met bar, maar alleen een bar, dat kom je weinig tegen in Roma, en geen obers maar gewoon barmensen die je niet meteen een maaltijd willen aansmeren! Dan ben ik toch nogal een Hollander hoor....

Er was onder andere bier van de Nederlandse brouwerij De Molen uit Bodegraven van tap.
Ik heb er vorige week heel wat genoegelijke uurtjes doorgebracht!
En ondanks de reputatie maken de Italianen errrg lekkere biertjes...wel vooral in het noorden hoor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten